Hjälp

Fan va jag har förstört mycket för mig själv
behöver luft, ren luft att kunna andas med
Känns som någon håller för min hals
någon annan som lever för mig
någon annan som pratar för mig
jag är inte mig själv längre
bråkar med allt och alla
fan fan fan va det här suger! vill ha tillbaka mitt gamla liv
orkar inte med det här, det tar för mycket på mig
känner mig som världens sämsta vän och världens sämsta dotter
världen har slängt mig uppochner det här är inte jag
vill inte svika fler personer
inte de som har betytt mest för mig.
helvete vilket kaos det här är
vet inte hur jag ska ta mig ur det här
vet inte hur jag ska göra
hur jag ska förklara
jag är helt lost
hjälp.
Jag vill bli mitt gamla jag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0