piercing snack

Varför har så otroligt många människor något emot piercingar?
 förstår verkligen inte?
visst det blir lite ärr osv,
 men har man bestämt sig föratt skaffa en piercing är det väll ens eget val
och man får lära sig leva med sina ärr,
 sen så är det faktiskt så att man inte behöver skaffa 20 stycken i ansiktet
det tycker inte jag heller är speciellt snyggt men tänk er..
 en pytteliten sten i näsvingen eller navelpiercing
som jag har och det är super fint,
 tungpiercing kan man tycka är äckligt,
men om man är noggrann med allt
så är det inte äckligt överhuvudtaget
 och väljer man att göra en sådan piercing får man väll stå för riskerna
själv right? tycker inte att så många ska va emot piercingar,
 det finns för många som redan har, folk skiter
i 18års gränserna nuförtiden.. att folk har så svårt att förstå det..
jag vet en tjej vars mamma älskade piercingar
hon tyckte det var roligt att hennes dotter exprimenterade med sin kropp/utseende och om hon ångrade sig
var det fortfarande hennes val.  2 poäng till hennes mamma!
Min mamma lät mig göra min navelpiercing för 2 år sedan efter mycket tjaaat..
nu tycker hon att det räcker,
 medans jag älskar piercingar och gärna skulle göra i tungan, läppen eller näsan.
Piercingar är egentligen så mycket bättre än tatueringar enligt mig! piercingar går att ta bort det gör inte tatueringar, eller jo för mååånga tusen! men det är svårt. oj va mycket det blev nu..
 kände bara föratt ta upp det här!

Något som jag aldrig kommer ångra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0