Gårdagen

Uppe tidigt idag!! eller ja.. tidigt för att vara mig.. kvällen blev inte riktigt som planerad, men träffade mina fina vänner ändå! Alla drog till rindö en stund och myste hos gustav, sen drog jag och Jessica vidare till täby
och gjorde lite things ;) sen åt vi också! vilket vi gör hela tiden.. najsiga brudar!
jaja vi går så otroligt mycket ändå! Hittade mini riskakor,
jätte söta och goda! haha.. funderar på att starta
en matblogg istället! eller nej föresten jag skiter i det. Juuuste, 
hittade massa sjuka videos på min telefon från igår..
bla, när jessica skulle på toa.. hahah! sen när vi träffa
Tobias och dem på busssen när dem sitter och sjunger.
 haha vill bara lägga ut men fyfan va taskigt.. så jag får skippa det.
Kanske en annan gång ;)
 Nu ska jag fixa mig lite sen iväg till bussen för att träffa min fina farmor♥
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0