Statistiken osv.

oooj ser att statistiken har höjts en del! super kul, kan ju också ha med att göra att Jessica la upp min blogg på facebook..
haha jaja spännande att se om ni stannar ;)
iallafall kvällen spenderades med babe ute på stan, chiillerill!
Problemet är att det är så otroligt jävla kallt ute
vill inte ha bylsiga jackor osv.. nej usch sommar ska det va! Har förövrigt hittat min drömjacka.. yttligare en skinnjacka haha :) den sitter perfekt och jag måste verkligen köpa den! Har ju både en svart och en brun
men den svarta har börjat bli så otroligt sliten så då blir det väl perfekt!
Bara det kunde bli vår snart..
Och sen blir det sommar.. sommarlov.. sen då?
gymnasiet ojoj börjar bli nervöös nu!
Nej nu ska jag krypa ner i sängen o sova en stund, dödstrött! Puss!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej finis!

Ville bara önska dig en härlig lördag :)

2012-01-07 @ 15:23:39
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0