Älska!

Tjudeluu!! Satan i gatan vilket underbart lov jag har haft!
Hur grymt som helst! med mina fina tjejer♥ Övernattningar, shopping, raggande... haha! och massa annat! Löööööve! nyår var visserligen en rejäl besvikelse men men tur jag har dig Jessica som kan liva upp mig igen till 1000! älskar dig bruuden! Lovet är inte slut än 1 vecka kvar! Jag räknar... hemskt men sant!
nationella prov snart...
nej fan jag ska hålla tyst om skolan nu! mår bara dåligt :s blääää!
aja helgen blir ett bra slut på lovet, fredag kommer min kära broder hem :D sen ska vi nog fira mormor som fyller år! lördag blir det feeeest hos en fin vän! mysigt!
Ska kolla klart på The holiday nu. tjudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0